Belföld
Dávid Mihály: Rendelje meg a 2010-es Dávid naptárt!
Pokrovenszki Gergely
2009 december 31., csütörtök 13:32 Beindult a nagyüzem a nyíregyházi Dávid Mihály lakásában, hiszen idén 38. alkalommal készült el a Dávid naptár. Nem csoda, hogy otthonában folyton-folyvást csöng a telefonja. A meterológus Közkinccsé tenné a Dávid naptárat!
Dávid Mihályt az alábbi telefonszámon érhetik el: 42/403-532 Kérjük közvetlenül őt keressék! Üdvözlettel:bulváros!
- Biztos vagyok benne, hogy az éves időjárás előrejelzés használatából eredő haszon több mint egy milliárd forintos hasznot hoz az országnak. Szeretném éppen ezért ezt közkinccsé tenni, de nem úgy hogy valaki lefotózza a naptáramat és az interneten teszi közzé. Tavaly is volt egy ilyen esetem, azonnal a rendőrségre siettem és végül leszedettem a világhálóról- kezdte a Bulvaros.hu tájékoztatását az időjós, aki négy évtizede a tömegvonzásokat tanulmányozza. No de nézzük a már kapható 2010-es időjárás előrejelzést:
-A jövő év sok tekintetben hasonló lesz az idei évhez. Április május környékén a csapadék viszonylag kevés lesz, majd júliusban várható a több eső. Január 10-e közelében a hőmérséklet -10-12 fok körül várható, így a tél enyhe lesz. Korán, február 25-től indul a tavasz: nap közben nem lesz hirtelen meleg, viszont nem is lesz télies az időjárás. Április 5-én egy rövid lehülés várható, majd a hónap végéig gyors felmelegedést prognosztizálok. Április 2.-tól nappal 25 fok várható, majd a nyár első része kimondottan hűvösnek ígérkezik. A kedvező nyári harmincfokos kánikula július 15- augusztus 25ig tart. Szép tartós vénasszonyok nyara várható, majd az év utolsó két hónapja az utóbbi évekhez képest tartósabb és erősebb lehülés, hideg lesz, akár mínusz 18 fok is elképzelhető- árulta el a 2010-es Dávid naptár megalkotója.
Dávid Mihályt az alábbi telefonszámon érhetik el: 42/403-532 Kérjük közvetlenül őt keressék! Üdvözlettel:bulváros!
Cikk ajánló
A halálos baleset után fürdőbe indult...
Nyerjen a Disney on Ice-ra belépőt!




















Hozzászólások (142)
#142 kertész 2010-03-10 17:21:35
Érdekes, most senki sem írja azt, hogy milyen jó a Dávid-naptár?!
#141 ficska 2010-03-10 14:22:54
Február 25.től tavasz??????:O Hátt ez naonn nem jött be!!!márc 10 van s még mindig tél!!!
#140 petrol 2010-03-08 22:20:03
Már említettétek a fáklyát. Az OMSZ-ban is dolgoznak belőle. Kb. így néz ki http://www.meteociel.fr/cartes_obs/gens_display.php?x=&y=&run=12&lat=46.59919028340081&lon=19.43396226415095&runpara=0&type=0&ext=1 , amint látjátok, ahány induló pont, annyi végeredmény. Az ábrán látható időszak végére rendszerint 15-20 fokos különbség mutatkozik a legmelegebb, és a leghidegebb variáció közt. És ez nem 1 éves számítás, hanem 2 (!!!) hetes.. Valaki már írta, hogy az OMSZ is statisztikák/megfigyelések alapján készíti a hosszútávú előréket. Ez így is van ha jól tudom! A beválási esélyekről pedig ők is azt mondják, hogy olyan 50%-os maximum. Ezek az érvek után érdekel hányan jönnek még, hogy Dávid Mihályt meg kell becsülni, mert ugyebár idős (tisztelni kell), és biztos tud valamit..
#139 kertész 2010-03-08 18:28:44
Ha hiszel benne, ha nem, akkor se működik az előrejelzése!
#138 hybe 2010-03-08 15:18:01
Le is írtad, hogy HINNI lehet benne, de erre alapozni bármilyen szabadtéri programot nem. A naptár a szélsőséges időjárási anomáliákat mellőzi, ami nem kiszámítható. Csak a megfigyelésekre épít. Ha csinálsz egy táblázatot az elmúlt 30 év éves hőmérsékleti és csapadékadatait felhasználva (OMSZ), kb. hasonló grafikont kapsz. A tudomány mai állása szerint pedig 3 napnál távlatibb meteorológiai előrejelzést adni nem lehet.
#137 Judit 2010-03-07 14:08:31
Nem fontos benne hinni! Akit nem érdekel a Dávid naptár nem értem minek háborog.
#136 sudo 2010-03-06 20:47:20
Dávid Úr ennyit tavaszáról, erről a hidegről nem beszélt... UTÁLOM A KURUZSLÓKAT!
#135 wwwk 2010-03-05 21:54:23
Így van. Nagyon nehéz tudomány a meteorológia. Láttatok már fáklyákat? Ebből kell kiszűrni az előrejelzést. Parciális differenciál egyenletek halmazából indul ki... Á mindegy! aki akar utánanézhet!
#134 petrol 2010-03-05 19:20:47
X Y 66: valóban, a meteorológusok is mellélőnek. Azonban nekem van szerencsém belelátni a meteorológiába, de baromira nem irigylem őket... Mindenki azt hiszi, hogy ők jósok, és csak tippmixelnek, meg hasonlók. Roppant nehéz tudomány, nem véletlenül nem irkálnak a nyilvánosságnak egy éves előrejelzéseket. Látjátok, van aki megteszi, és mikor jön be neki?? Hát a nagy számok törvényei alapján néha bejön, de hát.. Csak, hogy elhiggyétek miket tanulnak a mai meteorológus tanoncok, bemásolok egy példát: http://nimbus.elte.hu/~numelo/Doc/2009_2010/NumerikusElorejelzes_Stabilitas.pdf Nézegessétek, és készítsetek belőle hosszútávú előrét!
#133 wwwk 2010-03-04 20:40:33
Joggal várhatnánk pontosabbat is, azért mert az előrejelzése fel van osztva régiókra, tehát dél-keleti is van. Így aztán "tudnia" kellett volna a délkeletit is! Ha nem lenne régiókra bontva a naptár, akkor igazán hiteltelen lenne, hiszen akkor azt mondanák, hogy bejön az előrejelzése. Hiszen egy országra megadni egy hőmérsékleti intervallumot vicc lenne, mert abba beleférne a kékes és szeged napi hőmérséklete is. Bár egyesek most is így magyarázzák be maguknak, hogy pontos az előrejelzése. Például napi 0 +5 fokot jelez előre, de az adott helyen nem jön be mert -5 fok volt, akkor azt mondja hogy de hát kiskukutyinban 5 fok volt,tehát jól mondta Dávid úr. Szóval ezért bontja le ő is régiókra. Bár még egyszer mondom nálunk eddig nem jött be az idei!!! Ma például működött??? Adatokat kérek!
#132 X Y 66 2010-03-04 11:21:58
Végig olvasva a sok hozzászólást felháborítónak tartom a sok ocsmány megjegyzést. Egyes fiatalok legalább a kort tiszteljék senkinek nem kell elolvasni az előrejelzést és hinni benne. A meteorológusok a holnapi időjárást sem tudják megmondani nem, hogy 1 évre előre, természetes,hogy lehet eltérés. Itt volt a tél mindenhol óriási havazások voltak délkeleten szinte semmi hó nem esett. teljes pontosságot azért senki ne várjon de jó az előrejelzés azt mondhatom.
#131 Roland 2010-03-03 11:42:19
Azért az elég durva, hogy ilyen sok abnormális ember él Magyarországon. Először is az, hogy emberek nem tudnak írni. Itt fikáznak mindenkit, de azt sem tudja leírni, hogy ,,kecske,,.A másik, mért kell állandóan elküldeni a meleg vidékre valakit,aki tesz azért, hogy kicsit könnyebben boldoguljunk ebbe a zavaros időjárásba vagy épp másba próbál segíteni. A harmadik,hogy 19 éves vagyok és több kultúra szorult belém, mint sok 30 feletti felnőttbe. És tudják mit? Ez a szégyen! Hogy a sok idióta rinyál, meg [moderálva]ogatja az embereket,de azért, hogy valami jobb legyen azért már nem tesz semmit.Ennyit a magyar emberekről! És TISZTELET a KIVÉTELEKNEK!
#130 Judit 2010-03-03 08:15:21
Újságárusoknál kapható a naptár.
#129 kertész 2010-03-02 20:36:01
Még valamit: én a napi mért adatokat napra lebontva- úgy ahogy lentebb wwwk is írta és csinálta,- ábrázoltam egy koordináta rendszerben januártól fogva. Felhasználva az Omsz adatait amit írtál te is petrol... De nem,nem nem !!!!
#128 kertész 2010-03-02 20:30:49
Oké! Majd bejelentkezek és elemezzük a dolgokat. Bár jó időben kertészmérnökként többet vagyok kint, mint a gép előtt. Ja tényleg a naptár szerint már mehetünk a dolgozókkal kertet építeni... csak 1-2 fokban meg hózáporban nehéz lesz...:) Ja, hogy ezt nem látta előre?! Egyébként pont amiatt vettem meg ezt a frankó előrejelzést, hogyha bejön akkor lehet erre alapozni a tavaszi kezdést (nagyjából), de nem nem nem lehet!!!!!!
#127 petrol 2010-03-02 20:16:40
Kertész! Akkor ennek az oldalnak a címét mentsd el kérlek, és ha lehetséges, az év folyamán néha tájékoztass minket, hogy hogyan is állunk. Ezzel jól össze lehet vetni majd: http://met.hu/omsz.php?almenu_id=weather&pid=archivum&pri=8&mpx=0&kps=1 (OMSZ napi mérések) Köszi!
#126 kertész 2010-03-02 20:05:00
Igen én mint hitetlen azért vettem meg az előrejelzést, mert kiváncsi voltam ... és ha bizonyított volna akkor most azt írnám én is hogy valamit tud(!) az öreg. De nem... Igen az ember szeretné ha tudná az időjárást egy évre előre... de nem tudja. Ennyi. Én ha nagyon hinni akarok benne akkor se tudok kihozni semmi értékelhetőt belőle, akár hogyis csűröm-csavarom....
#125 petrol 2010-03-02 19:50:42
Buszos: pedig képtelenség 1 évre előrejelezni. Sajnálatos, ha ebből hit kérdést akartok csinálni. Ez tudomány, és nem hit. Kissé más dolog. A hitet lehet így is, meg úgy is magyarázni, de hogy egyik nap 16, vagy pedig 36 fok van, azt már kevésbé. Továbbra is mondom, január-február teljes bukta Dávid Mihálynak. De mi, "hitetlenek" továbbra is várunk valami bizonyítékféléket. :) Üdv.
#124 kertész 2010-03-02 19:49:17
Kedves buszos! Abban igazad van, hogy sokan azt várják, hogy órára pontosan mondják meg az időjárást és ez butaság. Egyetértek. De a Dávid naptárnak nem sikerült még heti vagy nagyobb ciklusra sem előrejelezni az időjárást. Január februárbaa biztos, hogy nem....
#123 buszos 2010-03-02 17:34:43
Nem tudom hogy itt melyik korosztály van jelen. A hitetlenkedőknek: igenis meglehet jósolni 1 évre az időt. Anno volt egy un. Belgrádi előrejelzés. Heti pontossággal megmondta az időt. Hanyagoltam mert nem érdekelt hogy milyen az idő míg nem kétszer is építkezni kezdtem. Itt volt a pillanat hogy érdeklődjek hisz szakadó esőbe nem jó falazni, vakolni, szarufát ácsolni. Ismert meteorológusokkal vettem fel a kapcsolatot és kerestem a kis diagrammát. Most szúrjátok t. magatok ilyen levél jött vissza: Kedves uram igen hallottunk erről az előrejelzésről. Ezt egy idős bácsi csinálta de meghalt és nincs többé. Ezt egy középkorú ember írta nekem aki minden nap látható a Tv-be és azt nem tudja megmondani Augusztus 20-án délbe hogy: ne menj este a Duna-partra mert megdöglesz. 1 évbe van 12 hónap 1 hónapba 4 hét nem elég ha heti lebontásba ad valami infót? Ha azt írja hogy a hónap első felébe vagy a közepén vagy a végén lehűlés és eső várható az nem elég? És itt vannak a nők!!!! Május 11-én lesz szombaton 14 óra 37perckor az esküvőnk. Tisztelt Dávid úr írja meg hogy milyen idő lesz. Hölgyeim mit gondolnak kivel leveleznek?????? Én erre adok egy másik címet: WWW.Atyaúristen@világmindenség.hu. De ilyen az ember:ha adom az ujjam kell a karom is.
#122 petrol 2010-03-02 09:36:41
Sziszi! Konkrét dolgokat várunk, adatokat, bármit, amivel el is lehet hinni, hogy az illető nem csak egy csaló, akinek hisznek, mert hát valamiben hinni kell. ;) Amúgy annyira bejött neki a tavasz kezdet, hogy a hétvégén a legmagasabb hőmérséklet 0 és 6 fok közt lesz, illetve több helyen lesz hózápor/havazás. Ez olyan szép tavasz, mint amilyen enyhének várta a telet. :D Vicces.. De nem baj, várom az adatokat!
#121 reppp 2010-03-01 20:16:50
Ha fejjel lefelé fordítom az előrejelzést, úgy már majdnem stimmel:) Próbáljátok ki!
#120 kertész 2010-03-01 19:57:21
Én is kertész vagyok. Nekem is meg van a naptár. De nálunk (É-kelet)idén eddig sem a januári sem a februári előrejelzése nem jött be.(+,- 1 nappal eltolva sem.) A mostani hétvégére se jelez ilyen lehülést pedig tuti lesz. De a tavasz sem február 25-én indult... vagy pl. január 10-ére jelezte a nagy lehülést (ami szerinte enyhe!??) és akkoriban volt a legmelegebb a hónapban. Szerintem abszolút hibás eddig az előrejelzése....
#119 sziszi68 2010-03-01 01:26:38
Tisztelt hozzászólók! Bizonyossággal állíthatom, hogy az előrejelzése 98%-ban igazak! Nem csak a hómérsékltet tudja megjósólni, ha nem a csapadék valószínűségét, és a szél erősségét is! Egy kertészetben dolgoztam, és a tulajdonos minden évben megrendelte az előrejelzést az irodában ott volt a falon. Évekig nyomon követtük és valós adatokat közölt! Lehet, hogy nem pont azon a napon, ahogyan ezt ő jelezte, de egy nappal előtte, vagy utána biztosan bejött amit jósolt! Azóta már én is rendelek saját magamnak is hazára! Térségekre lebontva kérhetitek Ti is! Hitetleneknek megérné, ha egyszer szánnának rá, egy kevés összget!!!!
#118 h 2010-02-26 12:27:19
mérnyöknek...egyé havat uzsurnak ....senkit nem érdekel a véleményed
#117 Mihalik Ferenc 2010-02-26 06:32:19
Kedves Uram! Szeretnék a Balaton környéki elemzést, április2. fele és Július 2.felére. Erre az email címre. Előre is köszönöm: Pné. Gabi
#116 Gréti 2010-02-25 21:44:55
Pontosan! Ahogy az időjós is mondta, február közepétől megindult a felmelegedés, napról napra egy-egy fokkal. Aztán végre eljött a várt 25-e is, s lám tavasz lőn! Nálunk Pécsen 14 fok volt, az eddigi legmelegebb nap. Ragyogó és simogató napsütéssel! Sok dolgot szeretnék én 80-90 % pontossággal így előre látni! S mivel Dávid Úr is ember, ha úgy alakul néha, nézzük el neki ezt a néhány százalék eltérést! Mihály! Minden bizakodó Tavaszváró nevében köszönjük Önnek a megerősítést! Szép napokat! Gréti
#115 petrol 2010-02-25 11:50:30
Lassan megjelennek a Dávid M. fanok, hogy 25.-e van, és hűű de jó idő van. Az más kérdés, hogy ez a melegedés már régóta megindult (úgy egy hete), de mindegy. Az megint más kérdés, hogy ez a tél nem volt enyhe. Na de majd megnézzük április 5-öt is. :D
#114 ttttttttiiiiiii 2010-02-24 20:18:29
kedves dávid bácsi bocsánatot kérek hogy azt irtam hogy hülyeség én szeretem az időjárást mindig megnézem a 15 és a 14 mega 7 napos időjárást valamikór megnézem a 30 naposat is meg a 8. osztály falán rajta van az ön naptára is és lejegyeztem egy fűzetbe is.
#113 Péterdi Istvánné 2010-02-24 16:26:47
Kedves Uram! Szeretnék a Balaton környéki elemzést, április2. fele és Július 2.felére. Erre az email címre. Előre is köszönöm: Pné. Gabi.
#112 wwwK 2010-02-23 22:44:51
Hinni egy módszerben?! Dávid M. szerint ez tudomány. A tudomány nem hit kérdése, hanem tény. Tény, ha bebizonyosodna, hogy igaz. De eddig még nem sikerült bizonyítani...
#111 krissz 2010-02-23 22:11:40
hogy mennyi rossz indulatu ember él itt magyarországon! mindenkinek saját joga eldönteni hogy hisz-e modszerben vagy sem! szörnyü amik itt megjelenek!
#110 wwwK 2010-02-23 19:10:31
106-ra válasz:Mielőtt lehülyézel másokat érdemes lenne megnézned, hogy mit jelent az hogy tendencia. A Dávid naptár hőmérsékleti görbéjének változása sehogy sem mutatja a valós, mért értékeket. (legalábbis Észak- keleten) Csak mellékesen mondom,hogy adat feldolgozásokkal és kiértékelésekkel foglalkozó mérnök vagyok. Egyébként mindenki, aki egy kicsit is ért az excelhez ki tudja értékelni: ábrázolni kell a mért napi maximum és minimum értékeket egy görbén napra lebontva és összehasonlítani a Dávid naptárral. Ha "hasonlóan" alakul a görbe hullámzása (1-2 vagy esetleg több napos eltolásban is) akkor oké, ha nem akkor sorry, de nem jó. Próbáljátok ki! :)
#109 sum 2010-02-22 19:36:06
Én is úgy emlékszem, hogy januártól enyheséget jósolt még tavaly összel... Valahogy nem naptárt követte az időjárás:)
#108 uzsu 2010-02-22 19:31:43
Feb 25-re belőni a tavaszt nem volt egy nagy nehézség, 10 nappal előbb kezdődött a dolog. Ha 10 nappal később akkor is igazat adna neki mindenki. Nekem az rémlik, hogy enyhe telet jósolt, hát naqyon nem jött be az öregnek....
#107 ttttttttiiiiiii 2010-02-22 17:11:33
hülyeség nem is igaz ez a szarság
#106 tarant 2010-02-21 12:02:45
Mennyi csípőből hülye ember él közöttünk. A tendenciák max. 1-2 napos eltolódással totálisan bejönnek, ahelyett, hogy becsülnénk a tudást, persze az nálunk mostanság nem érdem, csak káromkodunk a vakvilágba. Végtelenül elszomorít. Én minden évben megveszem a postán.
#105 Horgász 2010-02-19 07:02:06
Hát úgy látszik hogy igaza lesz Dávid Úrnak! :)
#104 bb 2010-02-17 20:19:55
amiért a hurrikánok is kialakulnak... van 1 évben 25 a másikban 2 gyengébbek kedvéért amiért óvadnak a jéghegyek pont a tudatlan bunkó fajtád civilizálatlan képtelensége miatt szenyezett világ verbális jelensége
#103 bb 2010-02-17 20:11:23
A LÚZEREKNEK...Mért szidjátok az öreget [moderálva]FEJEK... a mínusz 12 átlag seggfej ha ezt sem tudnád azt számol tehát patkány,...mégegyszer elmondom...a minusz 12 lehet itt anyyi 100 km el arrébb 16....keletebre minusz 10......tehát a plusz minusz 2 celsius beleszámolva is belefér ebbe ...arra a max 2 ,3 nap egybefüggő időtartalomra ami januárban előfordult...vayg a hó szakadt aztán meg me volt vagy MÍÍÍnusz 5 fok nem akart el óvadni....a hónak magyarul ehhez semmi köze ahogy jött úgy ment....ha ez neked a tél [moderálva]fej akkor hülyébb vagy mint gondoltam...ha összerakom a az egészet kijön 2 3 hét amitől reszketett a szád,,,ami régen 3 ,4 hónap volt....ne szarjá ha ez neked tél volt meglátod milyenek lesznek 2,3 év mulva....mint gyerekkoromban...amikor A dunán méteres jég.és hótörmelékek fagytak rá a befyagyott vízre inkább örülnétek kis senkik nem a pofád járatnád mint a többi majom biztos valami [moderálva]s jobbikos mszp s [moderálva]ök vagytok a februárnak meg vége [moderálva]fej 8 10 fok februárban az nrem felmelegedés akkor nem tom mi meg a nov végi 20 fok nem látod te szerencsétlen hogy a hőháztartás amiről a Dávid ÚR ...neked....ír [moderálva]FEJEK
#102 wwwKB 2010-02-17 17:55:04
Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy akik azt írták,hogy bejön a Dávid úr előrejelzése azok, az ország melyik részén élnek? Nálunk Hajdú megyében a 2010 január és február köszönő viszonyban sincs a valósággal. Sorolhatnám a példákat,mindennap a naptár hátuljára írtam a valós adatokat. Vagy ha nagyon hisz benne valaki, akkor igaz lesz?
#101 Fördős Barbara 2010-02-16 13:36:41
Szeretném megrendelni ezt a naptárt.Hol lehetne erre szert tenn.Köszönöm
#100 csuti 2010-02-15 09:30:06
Minden kételkedönek!Halvány gözöm sincs,hogy csinálja Dávid Úr,de 99%-ban bejön.A gazdaságom évek óta hozzá igazítom,és még SOHA nem kelett csalodnom!Az1% a rosszakarók kedvéért van!!!!!!!
#99 petrol 2010-02-11 21:12:35
Kedves "én"! Megnyugtatásképp: van diplomám. :) Viszont a hozzászólásod alapján neked nincs. :) (Nem mintha bármit is számítana..) Különben tudnád, hogy mekkora marhaságokat ír Dávid Mihály..
#98 Will 2010-02-10 18:37:53
Hát ami azt illeti Gratulálni tudnék Dávid Mihály úrnak!!! Kb. 80- 90%-os pontossággal bejönnek a jóslatai!! Én végig szoktam követni!!!
#97 Szabó Mónika 2010-02-10 18:33:33
erre az email cimre jelezzen vissza monik0714@citromail.hu
#96 Szabó Mónika 2010-02-10 18:26:40
Szeretnék én is egy ilyen naptárt Borsod megyére nézve Miskolc környékére jobban mondva!Mennyibe kerül?
#95 én 2010-02-10 11:18:43
gondolom egyik kételkedőnek sincs diplomája, sőt még az érettségi is kérdéses...
#94 ... 2010-02-06 11:55:23
Kedves 89,90,91,92-est íro személy/ek!! Hogy lehetsz ilyen otromba?? Erre tanitottak?? Csak gratulálni tudok annak aki felnevelt
#93 Titi Kata 2010-02-05 17:00:09
Tisztelt Dávid Úr! Én is sok hasznát vettem az Ön előrejelzéseinek és nagy tisztelettel tekintek az Ön munkálkodására. Ez évben is zívesen megvenném a Dávid-naptár 2010-es kiadását. titikatanyo@freemail.hu
#92 dávid bácsi 2010-02-04 14:28:05
Emész a pi***-ba vén tata! Ilyen baromságból egészíted ki a nyugdíjad mi? De végülis igazad van, mer a sok hülye megveszi a hazugságaid! :)))
#91 dávid mihály BUZI 2010-02-03 16:55:44
BU- ZI [moderálva] honnan szedted ezt te lúzer
#90 dávid mihály Fasz 2010-02-03 16:54:05
fa-sz bu-zi te vagina fejű
#89 dávid mihály 2010-02-03 16:51:46
Látszik a fejeden,hogy nincs valami rendben kíváncsi vagyok,hogy február 25 én tavasz lesz -e TE [moderálva]
#88 ,,,,,,,,,,,,,,, 2010-02-03 16:45:27
Ezt honnan szedted tata
#87 Gábor 2010-02-01 12:38:20
Én már nagyon várom febr. 25. Szeretnék egy kicsit "melegedni" Mert ugye akkor már itt lesz a tavasz.A szeszélyes áprilisban 25 fok?????? Kiváncsi leszek rá!!!!
#86 TITI 2010-02-01 09:02:57
A 40cm es havat és a -20 fokot nem látta?Enyhe tél.
#85 petrol 2010-01-31 18:27:37
Csak még valami. Szerinte január (és a tél általában) enyhe lesz, konkrét példája a január 10, amikorra (bocsánat, környékére...) ugye -10,-12 fokokat vár. Itt a link, amin a hivatalos állomások minimumami szerepelnek. http://met.hu/archives/getfila.php?p=44&prod=pdhb20100110_0600.png Könnyen le lehet olvasni, hogy a hőmérséklet -1, és +7 fok közt volt. Ha december végén készítette az "előrejelzését", akkor végképp nem értem hogyan nem látta legalább a januárt...(ami ugye elég hideg, tapasztalhattuk) Aki meg 1 hónapot sem "lát", az mit akar 12-vel? Saját magát égeti, sajnos páran meg még fizetnek is a hülyeségeiért...
#84 petrol 2010-01-31 18:15:02
Bocs, az előző üzim végén nem tudom mik azok az angol "és" jelek meg a gt betűk.. Pedig a kötőjel után csak egy nyíl van, és semmilyen gt nincs ott. Sorry.
#83 petrol 2010-01-31 18:12:42
Komolytalan az egész, aki hisz benne annak gratulálok. Foglalkozom naponta a meteorológiával, és csak egyet mondok azoknak, akik D.Mihályra esküsznek: 10 napnál továbbra KÉPTELENSÉG fixet mondani, legfeljebb a statisztika alapján következhetnek be dolgok legfeljebb 50 (azaz ötven) %-os bizonyossággal. Aki megveszi, és ellenőrizni szeretné, hogy mi vált be neki az elmúlt évekből, azoknak ajánlom ellenőrzés céljából a köv. linket: http://met.hu/omsz.php?almenu_id=weather&pid=archivum&pri=8&mpx=0&kps=1 (met.hu ->megfigyelés ->archívum ->napijelentés. Üdv.
#82 wwwKB 2010-01-29 17:04:38
2010-re megvettem életem első Dávid naptárját, főként azért, mert ahogy tudom a 2009 október-december bejött neki. Hát... a januárból semmi!!! (Ja! január első 3 napja) Én értem, hogy csak a tendenciára utal a hőmérsékleti görbe, de mérnök létemre se tudok kihozni semmit az egészből. Igazából soha nem hittem az egészben ezután se fogok...
#81 gabmaster 2010-01-28 20:27:14
En szivesen megrendelnem ezt a naptarat de ugylatszik az idei ev megtrefalta egy piciket David urat. Igy aztan mar nem is tudom minek,kinek higyek.
#80 G. 2010-01-28 10:38:51
A hozzűszólásokból az derül ki hogy senki nem olvasta el a cikket.
#79 Major Lászlóné 2010-01-27 20:25:33
Ă–rĂĽlĂĽnk,hogy mĂ©g kĂ©szĂti a pontos elĹ‘jelzĹ‘ naptárait,kĂvánom,hogy mĂ©g sokáig tehesse. KĂ©rem sziveskedjen kĂĽldeni egy 2010-es naptárt. Ăśdvözlettel:7754 BĂłly,SzegfĂĽ U.25
#78 Major Lászlóné 2010-01-27 20:16:47
Ă–rĂĽlĂĽnk,hogy mĂ©g kĂ©szĂti a pontos elĹ‘jelzĹ‘ naptárait,kĂvánom,hogy mĂ©g sokáig tehesse. KĂ©rem sziveskedjen kĂĽldeni egy 2010-es naptárt. Ăśdvözlettel:7754 BĂłly,SzegfĂĽ U.25
#77 Major Lászlóné 2010-01-27 20:08:52
Több Ă©ve veszem a pontos elĹ‘jelzĹ‘ naptárját,kĂvánom, hogy mĂ©g sokáig segĂtsen bennĂĽnket. KĂ©rem lenne szives megkĂĽldeni a 2010 -es elĹ‘jelzĹ‘ naptárat. Köszönettel: Major LászlĂłnĂ© 7754 BĂłly, SzegfĂĽ utca 25
#76 Nagy Ildikó 2010-01-27 15:54:04
Tisztelt Dávid Úr! A hozzászólásokból látom, hogy konkrét területre kérnek naptárt. Ha ez lehetséges szeretnék Rétalap- Bőny területére naptárt kérni. Agro Egyenleg Kft 9028 Győr, Pannónia u.41. Köszönettel:Nagy Ildikó
#75 Müller tamás 2010-01-27 13:54:20
Tisztelt Dávid úr! Szeretnék rendelni 2010-es Bp körzetére vonatkozó naptárt. Praktikus kft 1037 Bp Bécsi út 604 Köszönettel:Müller Tamás
#74 FENTE LEVENTE 2010-01-26 13:21:39
Elhűlt a levesem,elhűlt:Ezért gyengült a Fidesz mostanában?Merőkanálban az erő,mert azzal össze lehet kanalazni a szavazókat,az igazi magyarokat.Emberek,segítsünk a gyengébbiken.Igen,jelentkezzetek,s ne ellenkezzetek,hanem a Fideszre építkezzetek.
#73 sukor 2010-01-23 23:08:54
zenefan! Ősszel még azt mondta, hogy tavaszias meleg lesz a január, hát "az" lett...ez egy kuruzsló...
#72 bb 2010-01-20 23:55:21
A Január jó mondom sukorka komám... a másik.. még 2 hét fagy oszt vége ha értitek ha nem ..ez így van utána febr kb 20 tól víged koma napra ne gyere...ha van lóvéd gyujtsd magadra a házad a Gyógynéva eggyütt.....ez a tél ilyen lett parasztok...én körbejártam a világot szélesebb a látóköröm mint ahányan vagytok... kinek ugatsz te..
#71 zenefan 2010-01-20 18:13:57
sukor: Menj ki a házból esetleg ;)
#70 sukor 2010-01-19 17:23:00
Egyelőre a januárt bukja Dávid úr...
#69 Toldiné 2010-01-16 23:48:10
Tisztelt Dávid Mihály Úr! Ismerőseimtől hollottam a naptárjáról, amely a tavalyi év folyamán sokat segített Nekik, valamint az Ön által leírtak a valóságban is megtörténtek. Így a fentiek alapján szeretném megrendelni Öntől a 2010. évre vonatkozó naptárt Heves megyére vonatkozó előrelátását. A Mátra lábánál Gyöngyösön lakunk, így sokat segítene, mivel a tavasz folyamán egészségi problémáink is lesznek előreláthatóan, valamint a nyaralás előre tervezésében is sokat segítene. Köszönettel: Toldiné
#68 66 2010-01-16 23:46:53
igy is lesz ...régebben a fenti cik hsszabb volt leirta a nov és a decembert is az 100 százalékig bejött a jan 90 szerinte ez a naptár tökéletes és ennek a télnek vége lesz febr közepe vége fele..és itt a tavasz...én is azt várom már ...:) jó is igy szép hosszu tavasz nyár ősz időszak jön megint Üdvözlet
#67 zZz 2010-01-16 19:20:03
Én csak azt kívánom, hamar jöjjön el a tavasz, legyen jó hosszú, forró nyár, és sokáig tartson ki! A tél meg legyen enyhe, minimum 5 fok legyen. Ez volna a legjobb...
#66 ... 2010-01-15 23:15:25
mármint a Brenner gyógyné féléknek.....
#65 ... 2010-01-15 23:13:39
És nem tudom mitől lenne... ...az előttem szólónak...amikor eddig minden igy alakult90 százalékban....csak a maradék 10 százalék az a nagy baj ugye....... vagy mi ..a legnagyobb hazugság a z országban a maguk fajtája meg a [moderálva] jobbikos[moderálva]sseggű semmirekellők...csak tartani a szájúkat..hogy szarjanak bele....ugatni azt tudni de tenni Luxus
#64 Józsi 2010-01-15 23:07:31
KözTiszteletben Álló Ember akinek mint mindig most is 100 °százalékos a az időjárás előrejelzése,, ti kis senkik akik az elején irtok csak büszkék lehetnétek,hogy ilyen Emberek Élnek Magyarországon..
#63 Brenner Györgyné 2010-01-15 16:15:44
Nagy hazugság az egész igaz,hony van telefonszám,de senki fel sem veszi azt.Szerintem a cikket körbevevő reklámról szól az egész.Ugyan úgy csalás,mint minden más ebben az országban csak éppen a legjobb témát /időjárás / és egy idős bácsikát kellett hozzá keresni.
#62 Sárközi Mária 2010-01-15 08:45:47
T.Dávid Úr! Nagyon sokat segített nekem a 2009-es előrejelzése! Érdeklődnék, hogy hol tudom megvásárolni, és mennyiért, a 2010-es előrejelzést? Köszönettel
#61 Bodnárné Kovács Katalin 2010-01-13 15:19:25
Tisztelt Dávid Úr! Szeretnék vásárolni 2010-es naptárt a Dunántúl /Fejér megye/ területére Nyíregyházán hol tudom megvenni? Köszönettel
#60 Petró Katalin 2010-01-13 13:50:24
Tisztelt Dávid Mihály. Szeretnék érdeklődni,hogy hol és mennyiért lehet megvenni a 2010-es naptárat.Én Pest megyei Tápiógyörgyei vagyok. katycabogi@citromail.hu
#59 Hívja Dávid MIhályt! 2010-01-12 23:02:45
A 42/403-532-as számon keresse! Üdvözlettel:bulváros!
#58 Szalai Sándor 2010-01-12 20:41:57
Tisztelt Dávid úr! Szeretnék érdeklődni hol és hogyan juthatok hozzá az Ön által készített naptárhoz?! szeretném ha küldene tájékoztatást./Közép-dunántúli lakos vagyok /Köszönettel:Szalai S.
#57 robi 2010-01-12 19:14:24
Január 10-e közelében a hőmérséklet -10-12 fok körül várható??? :S
#56 Földesi László 2010-01-11 11:26:09
Tisztelt Dávid úr! Szeretném megtudni hol és hogyan juthatok hozzá az Ön naptárához? Esetleg utánvéttel elküldi-e? Köszönettel: Földesi.
#55 Berecz Sándorné 2010-01-10 15:54:23
Tisztelt Dávid Úr! Én is arról érdeklődnék, hol tudom megvenni a naptárát és mennyiért? Köszönettel: Bereczné
#54 Váradi Lászlóné 2010-01-10 14:20:25
Tisztelt Dávid Úr! Hol tudom megvásárolni a 2010-es év naptárát,és mennyiért?Tisztelettel Váradiné
#53 ildikó 2010-01-10 13:57:38
szerintem nagyon jó oldal. nagyon jó.
#52 Angéla 2010-01-09 22:20:31
Tisztelt Dávid Úr! Hol tudom megrendelni a naptárt, és mennyiért?
#51 Ledényi Józsefné 2010-01-09 17:03:55
Tisztelt Dávid Úr! Szeretném megvásárolni a 2010-es év naptárát, de a környékünkön még nem láttam. szeretném megkérdezni, hogy hol tudom megrendelni. Tisztelettel: Ledényiné Zsuzsa
#50 josie5 2010-01-08 20:13:47
Tisztelt Mihály! Szeretnénk Öntől naptárt rendelni, érdeklődnénk, hogy mi ennek a módja, ill. mi az ára. segítségét előre is köszönjük.
#49 Nagy Lajos 2010-01-08 16:04:57
Kedves Mihály! Szeretnék rendelni Öntöl egy naptárat! Kérem köldjön egy tájékoztatót a vásárlás feltételeiről! Köszönöm szépen
#48 miki 2010-01-07 18:54:12
juh
#47 Kovács Margit 2010-01-06 11:39:33
ÉrdeklĹ‘dĂ©s! KĂ©rdĂ©s! Rajtam kĂvĂĽl már sokan kĂ©rdeztĂ©k, hogy hol Ă©s mennyiĂ©rt lehet beszerezni a 2010-es Dávid naptárt. Választ mĂ©g nem találtam rá. KĂ©rem tájĂ©koztasson! Tisztelettel: Kovács Margit
#46 Dávid Mihály telelefonszáma: 42/403-532 2010-01-05 22:05:38
Dávid Mihályt az alábbi telefonszámon érhetik el: 42/403-532 Kérjük közvetlenül őt keressék! Üdvözlettel:bulváros!
#45 Nagy Pálné 2010-01-05 18:50:05
T. Dávid úr ! Szeretnék naptárt rendelni Hol tudom, és mennyibe kerül? Nagyné
#44 Bognár László 2010-01-05 10:45:17
Tisztelt hozzászĂłlĂłk! Ez egy komoly munka, Ă©s aki jĂłpofizni akar az másik fĂłrumon tegye.Az Ă©n környezetemben minden tökĂ©letesen bejött.A "mesternek" pedig BÜÉK Ă©s jĂł sok munkát kĂvánok. Tisztelettel Bognár LászlĂł
#43 Nagy Éva 2010-01-04 11:12:31
Tisztelt Dávid Úr! Hol tudom megrendelni a naptárt és menyiért?
#42 Gulyás Sándorné 2010-01-04 08:40:01
Tisztelt Dávid Úr! Láttam az újságárusnál délkelet Magyarország Ön által készített naptárát,ha jól emlékszem 540ft-ért,egy borítékba beletéve. Lehetséges,hogy azt ott árulják? Megvehetem én azt,az az eredeti? Eddig úgy tudtam,hogy kizárólag csak Öntől vehető, igényelhető ez a naptár. Válaszát előre is köszönöm: Gulyás Sándorné
#41 Szabóné Vera 2010-01-04 00:26:33
Tisztelt Dávid Úr! Érdeklődnék, hogy hogyan tudok hozzájutni a 2010-es naptárhoz!? Válaszát előre is köszönöm! Boldog Új Évet!
#40 Dávid Mihály telelefonszáma: 42/403-532 2010-01-03 18:42:12
Dávid Mihályt az alábbi telefonszámon érhetik el: 42/403-532 Kérjük közvetlenül őt keressék ha bármi kérdésük lenne! Üdvözlettel:bulváros!
#39 B. János 2010-01-03 18:15:06
Dávid Úr! Ne foglalkozzon az ellenlábasokkal! Nekem tavaly , s az előtt is bejött az Ön által megjövendölt! Hol tudnék hozzájutni az idei előrejelzéshez?
#38 Dicsa Mihályné 2010-01-03 06:44:02
Hiába kerestem hogyan rendelhetem meg a naptárt nem találtam.Kérem küldjék el a címet. Köszönettel: Dicsa Mihályné Kiskőrös Damjanich u. 19
#37 Veres Antalné 2010-01-02 17:02:22
Dávid Mihály úrnak erőt egészséget kívánok az új évben!
#36 Bulvaros.hu szerkesztősége 2010-01-02 11:08:03
Dávid Mihályt az alábbi telefonszámon érhetik el: 42/403-532 Kérjük közvetlenül őt keressék ha bármi kérdésük lenne! Üdvözlettel:bulváros!
#35 Karmanóczki László 2010-01-02 11:05:03
Hol és mennyiért lehet megvenni a 2010-es előrejelzést? Debrecenbe az ujságárus szeme igen tágra nyilik a kérdés hallatán.Szóval,hol,mennyiért?
#34 Fehér anikó 2010-01-02 10:17:25
hol lehet megvenni a naptárt és mennyiért
#33 Balogh Péter 2010-01-01 14:36:13
Szeretném megrendelni postai utánvételes úton a 2010.évi előrejelzést a Duna-Tisza köze magyarországi részre.Előre is köszönöm! Köszönettel:Balogh Péter 6050.Lajosmizse Baross Tér 20.
#32 peti 2009-12-31 17:36:30
hol lehet megvenni a naptárat és mennyiért
#31 Bulváros.hu 2009-12-29 23:01:05
Dávid Mihályt az alábbi telefonszámon érhetik el: 42/403-532 Kérjük közvetlenül őt keressék! Üdvözlettel:bulváros!
#30 BOZSÁNYI MIHÁLYNÉ 2009-12-29 22:12:22
Tisztelt Dávid Mihály úr! a 2009-es naptárához baráti társaságom révén jutottam, amely legnagyobb meglepetésemre szinte napra pontos előre jelzéseket adott minden tekintetben az időjárásról. Így a jövőre nézve is hasznos információkra tehetnék szert és nagyon jól tudnám hasznosítani a mindennapjainkban. Tisztelettel kérem, hogy juttasson el egy 2010-es előrejelzést részemre, természetesen fáradozását és szellemi munkáját szeretném megfizetni. Tudom hogy ez a tevékenység amely sok embernek megkönnyíti az életét és sok kártól és veszteségtől megkíméli embertársainkat a mezőgazdaságban is, megfizethetetlen, de munkáját legalább egy eszmei összeggel díjaznám ha módot ad rá.Köszönettel Bozsányi Mihályné 2117. Isaszeg. Mátyáskirály utca 83.
#29 Szajkó Gyuláné 2009-12-29 16:12:30
Több éve használom a Dávid naptárat és még csalódnom nem kellett benne.Ezért aki nem ismeri az ne is szóljon hozzá,más munkáját nem illik becsmérelni,sértegetni mert "Ő megdolgozik azért,hogy nekünk segíteni tudjon"
#28 pocsi christina 2009-12-29 00:07:34
keves dávid ur! legyen szives nekem el küldeni a 2010-évre szóló naptárját, ha lehetséges. boldog uj évet christina bécsből.
#27 Bankó Csaba 2009-12-28 20:21:16
Szeretném megkérni postai úton a Dávid napárt Cím: 4821 Ópályi Rajk László út 107 előre is köszönöm
#26 Kalmár Lászlóné 2009-12-27 16:27:17
Szeretném megrendelni a 2010. évi időjárás előrejelzési naptárt dél-keleti tájegységre. Köszönettel: Kalmár Lászlóné 6113 Petőfiszállás Petőfi u. 28. szám
#25 Ferencz Csaba 2009-12-27 13:06:28
Tisztelt Dávid Úr! Kérem szíveskedjen részemre megküldeni a 2010 évi időjárás előrejelzését. Fáradozását előre is köszönöm. Sikerekben, örömökben gazdag új esztendőt, jó egészséget kívánok! Üdvözlettel: Ferencz Csaba
#24 Szabó Géza 2009-12-27 09:15:44
Dávid úr, negyon rendes úriember. Nekem 85%-ban bejött a jóslata. Nem kell rosszat írni róla inkább ne irjál. Géza
#23 Bernáth István 2009-12-26 18:04:46
Tisztelt Uram! Kérem, hogy amennyiben lehetősége, ideje, energiája meg engedi, Sziveskedjék nekem a 2010-es év időjárási előrejelzését megküldeni. Fárafdozását előre is tisztelettel megköszönöm.BUÉK!
#22 Pap László 2009-12-26 17:40:22
Tisztelt Dávid úr. Szeretném,ha elküldené a 2010-es naptárt. Előre is köszönöm. Tisztelettel:Pap László
#21 Török Anett 2009-12-26 16:32:50
Tisztelt Dávid úr, a tavalyi évhez hasonlóan szeretném, ha idén is elküldené nekem a Dávid naptárt. Nagyon köszönöm, Anett Szlovákiából
#20 Szőke Viktória 2009-12-24 08:00:03
Tisztelt Mihály úr! Én még nem vagyok felnőtt de már érzékelem az időjárás változást, és főképpen hogy, aszmás vagyok nagyon nem tesz jót ez az állandó hőingadozás, illetve az egyik nagyról a másikra való 10-20 fok emelkedés vagy csökkenés. Én nagyon sokat szenvedek az aszmámmal és a hő inagdozás miatt rengetegszer befulladok még igy is 20 évesen. Ezért előre is meg köszönném hogy ha megírná nekem (e-mail-be) a 2010-es tavasz és ősz jellemzőit. Köszönöm szépen. És Boldog Új évet és kellemes karácsonyt kívánok.
#19 Éva 2009-12-23 14:32:35
Szeretném megrendelni a Dávid naptárat, hol rendelhetem meg? Kellemes karácsonyi ünnepeket, és boldog,sikerekben gazdag új évet kívánok mindenkinek!
#18 Gönczy István 2009-12-17 11:32:58
Tiszteletem Mihály bácsi! Lenne egy kérdésem önhöz.Mivel nekem a kedvenc évszakom a tél,szeretném tudni,hogy a következő 10-20 évben továbbra is ilyen enyhe telek lesznek,vagy lesznek még igazi fagyos,havas,fehér telek. Másodszor:igaz ez a globális felmelegedés vagy valakiknek jól jön ez a hisztéria keltés?Annyira erőszakosan verik az emberek fejébe ezt a dolgot,hogy már kezd gyanús lenni a dolog.
#17 Gedó László 2009-12-16 19:19:13
2009-s Dávid naptár az én megfigyeléseim szerint bejött. Ki tudja megmondani hol lehet beszerezni a 2010-st.? Aki tudja irja meg! gedolaszlo@citromail.hu
#16 Bartha Péter 2009-12-11 11:00:22
Tisztelt Dávid Úr! 1978 óta nyomon kísérem munkásságát, és őszinte tisztelője vagyok. Nagyra becsülöm mind szakmai tudását,valamint kitartását is. Sajnos sok "embertársunk" az interneten agyelszívott állapotban szól hozzá, Isten bocsássa meg nekik. Jobban tennék ha hallgatnának, de ezek az "emberek" szellemi nívójukat tekintve sajnos ennyire predesztináltak. Kérem nevükben is megbocsátását és ne törődjön velük. Saját sorsukat sem tudták szegények kezükbe venni, nemhogy még másokon is segítsenek. Tisztelettel és nagy megbecsüléssel: Bartha Péter Balassagyarmat Baross G.u. 66.
#15 germol 2009-12-07 16:53:55
Üdvözletem Dávid Mihály úr! Az előrejelzései mennyire részletesek, tehát napra is meg tud becsülni dolgokat, és mennyire regionális, pl JNSZ megyére lehet külön becsülni. Köszönöm! Aki evidens dolgokkal érvel, az nyugottan folytassa, Úgysem vesszük komolyan.
#14 Varga 2009-12-02 19:07:26
jee
#13 horitazi 2009-11-30 18:39:53
Zéró logika abban amit mond: Szövegből idézet: "anuár 10-e közelében a hőmérséklet -10-12 fok körül várható, így a tél enyhe lesz" -10,-12 fok mióta enyhe?... Az öreg tényleg csak unatkozik,meg kell a pénz,semmi több ,a média meg felkapja a hülyeségeit.
#12 H.M. 2009-11-30 13:59:46
radio1 te egy ökör vagy
#11 barbi 2009-11-28 01:11:53
Hülye vagy 10?
#10 10 2009-11-28 01:10:55
10!
#9 radio1 2009-11-28 01:10:11
A képet nézve szegény öreg jobban tenné, ha az unokáival foglakozna.
#8 Newton 2009-11-28 01:07:02
"aki négy évtizede a tömegvonzásokat tanulmányozza." Plagizálunk, plagizálunk? Nem ártana újból elolvasni a tankönyveket kedves D.
#7 Pokrovenszki Gergely 2009-11-28 01:03:40
Mit tettem? Mit tettem? . . Mit ettem?
#6 barbi 2009-11-28 01:01:56
Na, mi ez a csúnya hangnem! Nekem mindig bejött a Dávid Úr jóslata. A múltkor például Aggtelekre mentünk, és a naptár szerint hidegre számíthattunk. Hát volt is a barlangban. Naaaa?
#5 az Úr hangja 2009-11-28 00:57:55
Birkás Tibinek: Fiam, tök mindegy mit visznek az újságoshoz, misinek mindig igaza van. A cikkhez: A mester leszedette a világhálóról... Ahelyett, hogy örült volna az ingyen reklámnak. Kertésznek: Szerinted, aki 37 évig sz@rt evett, a 38-dikban észreveszi hogy ez bűzlik? Jó ez a "jóslat", csak hinni kell benne, s akkor nincs baj. Jól jön az a kis nyugdíjkiegészítés.
#4 kertész 2009-11-27 13:24:36
Az Észak-Dunántúlra szóló éppen aktuális november havi jóslása is egy hatalmas mellélövés lett. És még sorolhatnám.... Csakhát mindíg vannak és lesznek akik beveszik ezt a maszlagot!
#3 horitazi 2009-11-27 13:11:31
Kamu habbal...
#2 Birkás Tibor 2009-11-15 16:05:30
Jav:Dél-kelet magyarországit!
#1 Birkás Tibor 2009-11-15 16:03:36
Kis malőr csúszott be az Orosházára küldött naptárakkal az ujság árusoknál! Ide az Észak magyarországi előre jelzés került,holott ez a régió a dél magyarországi kellene. Lehet ezt koorigálni? Mert igy nem sok értelme van.